کد خبر: 352280
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ساخت کامیونت تفریحی الکتریکی با برد ۴۰۰ مایلی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، کامیونت‌های تفریحی (RV) برقی چیز جدیدی نیستند، چون قبلا ما شاهد این بودیم که شرکت خودرو‌های الکتریکی لندن اولین کامیونت خود را معرفی کرد که از یک موتور الکتریکی با یک افزایش دهنده بنزین استفاده می‌کرد.

اکنون شرکت Zeus با همکاری SylvanSport نیز، می‌خواهد با معرفی یک کامیونت تفریحی تمام برقی که برد وسیعی را ارائه می‌دهد، رقابت در این حوزه را داغ کند.

به نظر می‌رسد با تخصص Zeus در ساخت کامیونت‌های برقی کلاس ۳ تا ۸ با قابلیت تنظیم کامل و شهرت SylvanSport به عنوان سازنده ابزار ماجراجویی، وسایل فضای باز و لوازم جانبی کمپینگ، این پروژه مشترک کامیونت تفریحی الکتریکی یک وسیله سرگرمی عالی است.

مشخصات کامیونت تفریحی برقی جدید

مشخصات اولیه شامل محور‌های درجه چهار چرخ محرک نظامی، سیستم تعلیق فنر مستقل در جلو و عقب، موتور‌های AC مگنت دائمی با مایع خنک کننده مایع و مجموع توان ۲۹۰ اسب بخار (۲۱۷ کیلووات) و ۳۰۰۰ پوند فوت (۴۰۶۷ نیوتون متر) گشتاور است.

کامیونت تفریحی الکتریکی با برد ۴۰۰ مایلی

وزن ناخالص خودرو ۱۴۰۰۰ پوند است، در حالی که ابعاد اولیه می‌تواند به طول ۲۵ فوت، عرض ۱۲ فوت و ۳ اینچ و ارتفاع ۱۰ فوت برسد.

در همین حال، اندازه باتری ذکر نشده است، اما گفته می‌شود که یک شارژ کامل می‌تواند تا ۴۰۰ مایل (۶۴۴ کیلومتر) برد را تأمین کند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس