کد خبر: 352282
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

برنامه نامشخص سونی برای طرح کانسپت Vision-S

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، غول فناوری ژاپن یعنی شرکت سونی هنوز در حال توسعه کانسپت Vision-S خود است که در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ۲۰۲۰ معرفی شد. در واقع، آخرین خبر مربوط به ماه مه ۲۰۲۱ بود، هنگامی که Vision-S در حال آزمایش در یک جاده بود.

برنامه سونی درباره خودروی Vision-S

به گفته ایزومی کاوانشی معاون اجرایی سونی، این شرکت درباره این خودرو "در حال حاضر برنامه مشخصی ندارد"، زیرا در حال حاضر در مرحله تحقیق و توسعه است.

کاوانیشی به Automotive News گفت: "ما باید تحقیق کنیم که هدف ما از مشارکت در این حوزه چیست. این ایده اصلی ما است و ما باید مرحله تحقیق و توسعه را ادامه دهیم. "

واضح است که Sony Vision-S یک نمونه آزمایشگاهی از آنچه ژاپنی‌ها می‌توانند در حوزه خودرو انجام دهند است. در این خودرو یک سیستم صوتی ۳۶۰ Reality Audio وجود دارد که برای هر سرنشین یک حوزه صدا ایجاد می‌کند و همچنین یک اتصال ۵G که به شبکه PlayStation متصل می‌شود، دارد.

طرح کانسپت Vision-S

نیازی به گفتن نیست که از طیف گسترده‌ای از محصولات سونی (در حوزه‌های فیلم، موسیقی و بازی) درون این خودرو استفاده خواهد شد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس