کد خبر: 352329
۰
۰
نسخه چاپی

اهداف قیام کربلا با مدل‌های نوین رسانه‌ ای ترویج و الگوسازی شود

به گزارش قم پرس آیت اللّه سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از برنامه‌های محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: تولید ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر کاری مهم ارزشمند است.

وی اضافه کرد: انعکاس رسانه‌ای الگوسازی اهداف قیام کربلا و ترویج آموزش‌های تخصصی و همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اقشار مختلف جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر و قیام هدفمند امام حسین (ع) محدود به زمان و یک نسل نیست و تا دامنه تاریخ باقی و اثر گذار است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به قیام سراسر شوق، عاطفه، منطق و شجاعت کربلا افزود: امام حسین و یاران باوفایشان با فدا کردن جان، اسلام را زنده نگه داشته و اگر فداکاری امام حسین نبود اکنون اثری از اسلام نبود.

تولید ۴۰ هزار دقیقه برنامه

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: به مناسبت ماه‌های محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر ۴۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی را در گسترهٔ استانی، ملی و فراملی آماده پخش کرده است.

سید حسین ناظر با اشاره به ضرورت ترویج امر به معروف و نهی از منکر و تولید برنامه‌های آموزشی، تخصصی در این زمینه گفت: این مرکز مجموعه تلویزیونی ۱۰ قسمتی و گفتگو محور با عنوان «معروفی نو» را با همکاری مؤسسه احیای تمدن موعود مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر تهیه و پخش می‌کند.

مراسم رونمایی از ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت مجازی برگزار شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید