کد خبر: 352342
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

نشست بررسی ابعاداقتصادی،سیاسی وامنیتی حضور ایران در اجلاس شانگهای

به گزارش قم پرس، رئیس جمهور کشورمان فردا پنجشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۰ در رأس هیئتی بلند پایه وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان خواهد شد تا هم در نشست سران این سازمان شرکت کند و هم آنگونه که گمانه زنی‌ها پیش بینی می‌کند درخواست جمهوری اسلامی برای عضویت رسمی در این سازمان را عملیاتی نماید.

اهمیت این سفر و تأثیر آن در فضای دیپلماسی اقتصادی بهانه‌ای شد تا رادیو گفت‌وگو با مشارکت خبرگزاری مهر میزگردی را با هدف بررسی و تبیین همه جانبه این اجلاس و دستاوردهای قابل آن در فضای بین الملل تدارک ببیند.

در این برنامه که به ابعاد اقتصادی، سیاسی و امنیتی حضور ایران در اجلاس شانگهای پرداخته خواهد شد، دکتر سید رضا صدرالحسینی کارشناس ارشد منطقه، دکتر اصغر ابراهیمی اصل سفیر سابق ایران در آفریقای جنوبی و کارشناس ارشد حوزه شرق آسیا و فرشته رفیعی، دبیر اقتصادی خبرگزاری مهر و کارشناس اقتصادی به تحلیل و ارزیابی ابعاد موضوع خواهند پرداخت.

برنامه گفتگوی سیاسی روز شنبه ۲۷ شهریور به تهیه کنندگی سیده فاطمه شعار و اجرای مهدی معظمی از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ از شبکه رادیویی گفت‌وگو و درگاه‌های نشر خبرگزاری مهر به صورت زنده پخش خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده و مستقیم از موج اف ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز و همچنین از طریق برنامه کاربردی ایران صدا و یا با مراجعه به سایت رادیو گفتگو به نشانی http://radiogoftogoo.ir شنونده باشند.

نشست بررسی ابعاداقتصادی،سیاسی وامنیتی حضور ایران در اجلاس شانگهای

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس