۴۷ درصد اردبیلی‌ها دوز اول واکسن را تزریق کردند

محمدرضا خلفی‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تاکنون ۴۴۲ هزار دوز واکسن در اختیار مرکز بهداشت شهرستان اردبیل قرار گرفته که بیش از ۳۰۵ هزار دوز آن به هموطنان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه با شتاب بیشتر کار واکسیناسیون در شهرستان اردبیل و در هشت مرکز تجمیعی، بیش از ۲۲۰ مرکز جامع شهری و خانه بهداشت روستایی کار واکسیناسیون در حال انجام است، تصریح کرد: ۴۷ درصد جمعیت شهرستان اردبیل دوز اول و ۲۲ درصد نیز دوز اول و دوم را دریافت کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر در مراکز واکسیناسیون با ۲ واکسن برکت و سینوفارم در خدمت هموطنان هستیم تا کار واکسیناسیون را انجام دهیم.

خلفی‌زاده علت شلوغی برخی از مراکز واکسیناسیون را در ساعات صبحگاهی کمبود واکسن تزریقی به مراکز واکسیناسیون اعلام کرد و افزود: قرار است فردا ۱۰۰ هزار دز واکسن وارد استان شود که با تخصیص سهمیه شهرستان و تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون روند سرعت بیشتری گرفته و دیگر شاهد تجمع و ازدحام مردم در صف‌ها نخواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از چند روز پیش برای گروه سنی بالای ۱۸ سال کار واکسیناسیون در استان با یک روند مطلوب آغاز شده و امیدواریم با استقبالی که مردم انجام می‌دهند ایمن‌سازی در اوایل مهرماه به بیش از ۶۵ تا ۷۰ درصد برسد.

خلفی‌زاده اضافه کرد: با تأمین واکسن مورد نیاز و شارژ مراکز واکسیناسیون روند مطلوبی را در این امر شاهد خواهیم بود و در کنار آن با اعزام اکیپ‌های واکسیناسیون جامعه پزشکی بسیج و سپاه جا ماندگان واکسن در گروه سنی مختلف می‌توانند، واکسن مورد نیاز را دریافت کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید