کد خبر: 352369
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

صعود دانشگاه آزاد، پاس، بندر ماهشهر و پارس جنوبی به نیمه نهایی

به گزارش قم پرس لیگ برتر ووشو تحت عنوان جام مدافعان سلامت با حضور ۹ تیم پاس ناجا، بیمه حکمت ارتش، هیئت ووشو بندر ماهشهر و شهرداری ملارد در گروه یک و دانشگاه آزاد، پارس جنوبی، هیئت ووشو زرین رود، باشگاه مقاومت وآویژه دانه پارس از دارند بیستم شهریورماه کار خود را در آکادمی ملی آغاز کرد و در نهایت چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

امروز چهارشنبه و در روز پایانی مرحله مقدماتی در گروه نخست تنها یک مسابقه برگزار شد که طی آن، از هفته ششم تیم هیئت ووشو بندر ماهشهر ۱۰ بر ۴ شهرداری ملارد را شکست داد.

در گروه دوم و از هفته هفتم، تیم دانشگاه آزاد ۸ بر ۶ مقابل پارس جنوبی به برتری دست یافت. از هفته هشتم نیز پارس جنوبی ۸ بر ۵ از سد باشگاه مقاومت گذشت و دانشگاه آزاد ۱۱ بر یک شرکت آویژه دانه پارس را از پیش‌رو برداشت.

همچنین از هفته نهم دانشگاه آزاد ۹ بر ۴ هیئت ووشو زرین رود را مغلوب کرد. ضمن اینکه از هفته دهم نیز پارس جنوبی ۱۱ بر ۲ مقابل شرکت آویژه دانه پارس پیروز شد و هیئت ووشو زرین رود ۷ بر ۵ برابر باشگاه مقاومت به برتری دست یافت.

بدین ترتیب تیم‌های پاس ناجا و هیئت ووشو بندر ماهشهر از گروه اول و دانشگاه آزاد اسلامی به همراه پارس جنوبی از گروه دوم، جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی فردا صبح (پنجشنبه) پیگیری خواهد شد.

فینال پانزدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر ووشوی مردان ایران ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس