کد خبر: 352596
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

کُشتی پدر فداکار با پلنگی که بچه اش را به دهان گرفته بود!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر هفت ساله هندوستانی که نیمه شب مورد حمله پلنگ قرار گرفته بود با هوشیاری و شجاعت پدرش از مرگ نجات یافت. در حالی که پلنگ با به دندان گرفتن این کودک در حال انتقال او به مخفیگاهش بود با واکنش به موقع پدر کودک ناکام ماند. این مرد در مبارزه با پلنگ توانست پسرش را از چنگال این حیوان خارج کند. این اتفاق در روستایی در نزدیکی منطقه حفاظت شده ببر دودهوا در ۲۷۳ مایلی دهلی نو رخ داد.

این کودک که هویتش «ساندیپ» اعلام شده در مقابل خانه شان ایستاده بود که مورد حمله پلنگ قرار گرفت. «رادهی یاداو»، پدر کودک در حال پارک موتورسیکلت خود در بیرون از خانه بود که ناگهان با صحنه شکار پسرش توسط پلنگ مواجه شد. این مرد با پرش به روی پلنگ پا‌های این حیوان را گرفت و مانع فرار آن شد. همسایگان نیز با شنیدن صدای فریاد‌های این مرد و پسرش به کمک آن‌ها شتافتند و با چوب به پلنگ حمله ور شدند. لحظاتی بعد این پلنگ کودک را رها و فرار کرد.

این کودک که دچار جراحت‌های متعدد شده بود به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد. رسانه‌های محلی هند وضعیت حال وی را مساعد گزارش کرده اند.

حمله پلنگ

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس