کد خبر: 352597
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

آپید مینی جدید اپل در مقایسه با سری قبلی بی کیفیت تر است!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج؛ آیپد مینی جدید اپل یکی از هیجان انگیزترین محصولات این شرکت است که در رویداد آیفون ۱۳ معرفی شد، اما پس از آن مشخص شد که آیپد جدید از mmWave 5G پشتیبانی نمی‌کند. همچنین پردازنده جدید A15 Bionic آن در مقایسه با نسخه‌ قبلی ناکارآمدتر است.

پشتیبانی از ۵G در آیپد مینی یکی از نکات بارز اپل بود، اما با نگاهی به مشخصات فنی، می‌توان متوجه شد که این آیپد به فناوری 5G مجهز نشده است. اپل در ابتدای رویداد درباره راه اندازی و سرعت و بارگیری دستگاه 5G hype گفت: "دستگاه جدید با سرعت زیاد نرم‌افزاری را دانلود و آپبود می‌کند." براساس گزارش‌ها، دستیابی به سرعت 5G بستگی به پوشش مخابراتی دارد. به هنمین علت شرکت‌های مخابراتی مانند Verizon و T-Mobile برنامه‌های بزرگی برای بهبود عملکرد 5G در سال ۲۰۲۲ از جمله افزایش دسترسی به mmWave سریع دارند.

آپید مینی جدید اپل

گفته شده است، معیار‌های GeekBench MacRumors به عملکرد آیپدمینی کمک می‌کند تا همچون آیفون عمل کند.البته توسعه دهندگان اپل در حال بررسی این عملکرد هستند تا سرعت آپید از آیفون بیشتر شود.

تفاوت آیپد مینی اپل با آیفون 13

تفاوت قابل تأیید واقعی بین Mini جدید و آیفون مربوط به عملکرد گرافیکی این دستگاه‌ها است. آیپد مینی پنج هسته گرافیکی دارد یعنی یک هسته بیشتر از پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای iPhone 13 و iPhone 13 Mini. البته تا زمانی که محصولات جدید اپل مورد استفاده کاربران قرار نگیرد؛ راهی برای بیان خصوصیات ظاهری آن وجود ندارد. شایان ذکر است، iPad Mini بدون mmWave هنوز هم می‌تواند رضایت کاربران را با قابلیت‌های بیشتر و بهتری که دارد به خودش جلب کند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس