۲۴۱ بیمار کرونایی در استان سمنان شناسایی شدند

به گزارش قم پرس طبق آمارهای ارائه شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان طی ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای سه شنبه هیچ بیمار کرونایی جان خود را از دست نداده تا تعداد کل جان باختگان کرونایی استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در همان حدود یک هزار و ۳۸۰ نفر باقی بماند.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند که نسبت به روز گذشته کاهش داشته است لذا باید گفت از ابتدای شیوع کرونا مجموعاً بیش از ۶۲ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار کرونایی مثبت در بیمارستان‌های استان سمنان به ثبت رسیده است.

در این بازه زمانی ۳۳ بیمار کرونایی نیز با بهبودی از بیمارستان‌های استان مرخص شدند در همین بازه زمانی ۲۷۲ نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۲۲۴ بیمار سرپایی و مابقی بستری شدند.

هم اکنون ۳۷۴ نفر نیز به دلیل کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

طبق آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت هیچ شهرستانی در استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر نمی‌برد اما همچنان توصیه بهداشت و درمان به مردم رعایت پروتکل‌ها، دوری از تجمعات و استفاده از ماسک در کنار رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

گفتنی است استان سمنان دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود دارد لذا آمار کرونای این استان، مجموع آمارهای ارائه شده در این دو دانشگاه هستند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید