کد خبر: 353272
۰
۰
نسخه چاپی

توریسم زیارتی در استان ایلام نیازمند تقویت زیرساخت ها است

به گزارش قم پرس سید عزت الله ضرغامی ظهر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام اظهار کرد: استان ایلام، استان نمونه و فداکاری است و به گردن ملت ایران حق دارد.

وی تصریح کرد: شهدای گرانقدر، ایثارگران عزیز و مقاومت جانانه‌ای که مردم استان ایلام در دفاع مقدس داشتند، جایگاه خاصی را به استان داده است.

ضرغامی عنوان کرد: امیدواریم با سفر هیئت دولت و جلساتی که از قبل در بحث توسعه‌ای، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام گرفته و تصمیماتی که گرفته می‌شود، بعد از این سفر تحولی در بخش‌های مختلف در استان ایجاد شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: نقاط دیدنی و جاهای بکر در ایلام فراوان است و به دلیل هم مرز بودن با عراق، توریسم زیارتی این استان ظرفیت فوق العاده است.

وی ادامه داد: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در کنار این حضور معنوی و پرحجم اربعین، استان ایلام نیز باید از آن بهره مند شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: ظرفیت‌های توریستی استان ایلام را در این سفر بررسی می‌کنیم که در چه حدی هستند، با هماهنگی همدیگر و به ویژه صدا و سیما دست در دست هم دهیم که اینجا را معرفی کنیم، که اگر تبلیغ و معرفی صورت بگیرد، گردشگری استان رونق بیشتری می‌گیرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید