کد خبر: 353486
۰
۰
نسخه چاپی

مراحل ثبت‌نام برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده  استان قم

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از فرآیند غیر حضوری ثبت نام برای دریافت وام و تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری اظهار داشت: در کلانشهر قم تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده برای پروژه های احداثی بدون استفاده از فناوری نوین برای اشخاص حقیقی وحقوقی به ازای هر واحد، 120میلیون تومان با سود 9% ، 50 میلیون با سود 18 % و30 میلیون با سود 16% اوراق و در مجموع 200 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه برای اشخاص حقیقی و حقوقی نیز سقف تسهیلات اعطایی در صورت استفاده از فناوری های نوین ساخت تا 270 میلیون تومان برای کلانشهر قم به صورت 120 میلیون تومان با سود 18% ، 80 میلیون تومان با سود 18% و70 میلیون تومان با سود 16 در صد اوراق است.

صبوری ادامه داد: برای ثبت‌نام شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده ناکارآمد شهری به آدرس http://facility.udrc.ir مراحل ثبت ملک خود را طی کنند.

وی افزود: استعلام برای تشخیص موقعیت ملک در بافت فرسوده با استفاده از کد جام و یا کد پستی از طریق سایت مذکور انجام می شود و در مرحله بعدی متقاضی باید تلفن همراه خود رادر سامانه ثبت کند. در ادامه نیز متقاضی ضمن تکمیل فرآیند ثبت نام خود، از طریق سامانه کد رهگیری دریافت می‌کنند.

صبوری خاطرنشان کرد: با کامل کردن ثبت‌نام، پس از یک هفته پیامک به متقاضی ارسال می‌شود و او برای دریافت تسهیلات باید به بانک مراجعه کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان تاکید کرد: کلیه مراحل ثبت نام سامانه بدون مراجعه حضوری و به صورت برخط و از طریق اینترنت قابل انجام و پیگیری است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید