کد خبر: 353799
۱
۰
نسخه چاپی

فراخوان دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در قم

دبیر دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان قم از برگزاری مجازی مرحله استانی این مسابقات در استان قم خبرداد.

فراخوان دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم ریحانه زارعی در گفت‌وگویی عنوان کرد: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی درهفته دوم آبان ماه در سطح دانشگاه‌های استان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه که باتوجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت دانشجویان عزیز تمهیدات لازم جهت برگزاری این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری انجام شده است و این مسابقات برای پنجمین سال پیاپی در استان قم و در سطح دانشگاه‌های استان اجرا می‌گردد، افزود: فراخوان ثبت‌نام این دوره از مسابقات، 6 مهرماه آغاز و تا پایان مهرماه نیز ادامه خواهد داشت و دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه‎های استان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقات ملی مناظرات دانشجویان در سایت جهاد دانشگاهی واحد استان قم نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

دبیر دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان قم در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: بر اساس آیین‌نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه حداقل شامل 2 و حداکثر 4 دانشجو می باشد.

وی ادامه داد: هر گروه یک سرگروه خواهد داشت که باید از بین اعضای تیم مشخص گردد، همچنین یکی از اساتید دانشگاه نیز به عنوان استاد، مسئولیت راهنمایی و مشاوره تیم را بر عهده خواهد داشت.

زارعی اظهار کرد: پس از ثبت‌نام گروه‌های دانشجویی برای شرکت در مسابقات، کلاس‌ها و کارگاه‌های توجیهی و توانمندسازی برگزار می‌شود و در پایان این کارگاه‌ها، گزاره‌های مورد بحث در مسابقات اعلام می‌شود و شیوه برگزاری مسابقات به صورت مجازی برای متقاضیان تبیین می‌گردد.

وی افزود: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان قم در هفته دوم آبان ماه آغاز خواهد شد و تیم‌ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌ اول ضمن تجلیل و دریافت هدیه ده میلیون ریالی، به مرحله منطقه‌ای راه خواهد یافت.

همچنین شایان ذکر است به هر یک از تیم های شرکت کننده در مسابقه مناظره دانشجویی استان قم بن استفاده از دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی به مبلغ دو میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید