کد خبر: 353809
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

معلولیت دائمی یک موج سوار در نبرد با کوسه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک موج سوار مورد حمله وحشتناک و بی رحمانه یک کوسه قرار گرفت که باعث خونریزی و از دست دادن پای او شد. این اتفاق برای مایک کوتس ۱۸ ساله هنگام موج سواری با دوستانش در هاوایی رخ داد. کوسه، موج سوار را برای همیشه معلول کرد، اما مایک حاضر نشد از اشتیاق خود دست بکشد و تنها چند هفته بعد به آب بازگشت. او درباره این حادثه گفت: "می دانستم که مورد حمله قرار گرفته ام، من می‌توانستم همه چیزهایی را که در حال رخ دادن بود را ببینم."

وی ادامه داد: "من فشار فوق العاده‌ای را همراه با درد احساس کردم، مانند هیچ درد دیگری نبود. احساس کردم که ۲۰ مرد به طور همزمان روی پای من نشسته اند. "

قطع شدن پا در نبرد با کوسه

این موج سوار توضیح داد که برای فرار مجبور شد با کوسه بجنگد: "هنگامی که کوسه متوقف شد، فک‌هایش دوباره شروع به حرکت کرد و سعی کرد پا‌های من را بهتر در دهانش بگیرد. من درست زیر آب فرو رفتم. فکر می‌کنم ناخودآگاه دست خود را در دهان کوسه فرو کردم تا پایم را بیرون بیاورم ."

علی رغم این حادثه دردناک، ساکنان هاوایی در حال حاضر به طور منظم از کوسه‌ها عکس می‌گیرند و از طرفداران سرسخت این آبزی هستند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس