کد خبر: 353813
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

صوت شنیده نشده از سردار دل ها درباره کربلا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اهداف رزمندگان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بازگشایی مسیر کربلا و رفتن به حرم امام حسین (ع) بود. همه رزمندگانی که در جبهه‌های نبرد به دفاع از کشور مشغول بودند، آرزوی زیارت کربلا و دیدن بین الحرمین را داشتند. تعداد بسیاری از آنها، اما شهید شدند و در دنیای دیگر مهمان خوان کرم اهل بیت هستند و کسانی که از خیل شهدا جاماندند توانستند کربلای حسین (ع) را از نزدیک ببینند و در هوای بین الحرمین نفس بکشند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از فرماندهان دفاع مقدس بودند و پس از اتمام جنگ فرماندهی سپاه قدس را بر عهده گرفتند، یکی از کسانی بودند که آرزوی رفتن به کربلا را داشتند و همیشه در سخنرانی هایشان از ارادت به سید و سالار شهیدان سخن می‌گفتند و شهادتشان هم درست در زمانی که مهمان کشور عراق بودند رخ داد.

به مناسبت ایام ماه صفر، اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، صوتی شنیده نشده از سردار شهید سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ایشان در این ویدئو درباره سفر به کربلا می‌گویند: "ما به مردم قول دادیم ببریمشان کربلا. ولو اینکه با دادن خونمان باشد. "

در ادامه این صوت که در قالب یک ویدئو منتشر شده است را مشاهده می‌کنید:

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس