کد خبر: 354496
۰
۰
نسخه چاپی

ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در روزهای پایانی ماه صفر

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت ایام آخر ماه صفر که مصادف با رحلت حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم)، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و شهادت امام رضا (علیه السلام) است ویژه برنامه‌های مختلف به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

فیلم‌های سینمایی تنهاترین سردار سه شنبه ۱۳ مهرماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا (علیه السلام) و ولایت عشق پنجشنبه ۱۵ مهر ماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا (علیه السلام) ساعت هشت صبح از این شبکه پخش می‌شود

ویژه برنامه آستان مهربانی یکی دیگر از برنامه‌های این شبکه است که به صورت زنده از مشهد مقدس هرروز ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه صبح به روی آنتن می‌رود، لازم به ذکراست این ویژه برنامه با اجرای سید رضا نواب و کارشناسی حجت الاسلام حسینی قمی تقدیم نگاه بینندگان می‌شود.

در روزهای سه شنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۵ مهرماه پخش سخنرانی از حرم مطهر امام رضا علیه السلام ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه و ویژه برنامه زنده از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ساعت ۱۵ یکی دیگر از برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام است.

بنابراین گزارش، محفل انس با قرآن کریم هر روز به صورت زنده از مشهد مقدس ساعت ۱۶:۳۰ پخش می‌شود. که در روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه این محفل از مزار شهید حججی به صورت ویژه پخش خواهد شد.

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ مهرماه مراسم خطبه خوانی شهادت امام رضا علیه السلام به صورت زنده از مشهد مقدس در ساعت ۱۸ و ۳۰ پخش می‌شود و پخش زنده دعای کمیل در روز پنجشنبه حوالی ساعت ۲۰ از مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن همزمان با سه روز آخر ماه صفر است.

همچنین هر شب به صورت زنده ویژه برنامه‌های؛ "آستان مهربانی" ساعت ۲۳ از مشهد مقدس و "روبراه" ساعت ۲۴ از کربلای معلی از شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام پخش خواهد شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید