کرونا ۱۰ خانواده دیگر کرمانشاهی را داغدار کرد

به گزارش ایرنا، «مهدی محمدی» روز چهارشنبه افزود: در شبانه‌ روز گذشته ۲۲۷ نفر شامل ۱۰۳ بیمار مثبت بستری و ۱۲۴ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که در مقایسه با روز گذشته ۷۱ نفر کمتر است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۹۹۲ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعدا آنها نسبت به روز گذشته ۲ نفر بیشتر شده است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: از این تعداد، ۲۰۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۳۸ نفر هم وخیم است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۳ نفر در مراکز درمانی استان با علایم بیماری کرونا بستری و ۱۸۱ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۴۵۵ بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل ۳۹ نفر بیشتر است.

براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، شهرستان های سرپل ذهاب، پاوه، کرمانشاه، جوانرود، گیلانغرب و هرسین همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

شهرستان های سنقر و کلیایی، کنگاور، گیلانغرب، روانسر و صحنه هم در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید