کد خبر: 354900
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

گیتی‌پسند اصفهان صدرنشین گروه یک لیگ برتر فوتسال نوجوانان شد

علی اکبر یوسف زاده شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم گیتی پسند اصفهان با سه پیروزی و یک باخت پس از چهار روز از مسابقات گروه نخست لیگ برتر فوتسال نوجوانان پسر کشور در صدر گروه جای گرفت.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری ساوه هم در چهارمین روز از رقابت ها با نتیجه ۳ بر یک تیم فردوس قم را شکست داد، اظهار داشت: نتیجه مسابقه تیم های نیکتاچوب سبزوار و چیپس کامل مشهد با تساوی پایان یافت.

در گروه یک لیگ برتر فوتسال نوجوانان تیم های فردوس قم، شهرداری ساوه، گیتی پسند اصفهان، نیکتاچوب سبزوار، چیپس کامل مشهد و آراد شاهرود با هم رقابت می کنند.

در پایان چهارمین روز از رقابت ها این گروه، تیم گیتی پسند اصفهان با سه برد و یک باخت در رده نخست، تیم فردوس قم و تیم نیکتاچوب سبزوار با ۲ برد یک مساوی و یک باخت به طور مشترک در رده دوم، تیم شهرداری ساوه هم با ۲ برد و ۲ باخت در رده سوم و تیم چیپس کامل مشهد با یک برد و یک تساوی و ۲ شکست در رده چهارم و تیم آراد شاهرود با یک مساوی و سه شکست در رده پنجم قرار گرفت.

۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی در لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور حضور دارند که در شهرهای شاهرود و زابل با هم رقابت می کنند.

این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان پسر به مدت پنج روز تا جمعه بیست و سوم مهرماه در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار می شود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس