کد خبر: 354973
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

گل‌محمدی: می‌خواستیم در فینال مقابل الهلال بازی کنیم

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی امروز(جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهیم در مورد بازی صحبت کنیم باید از باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کنیم. کشور ما با عربستان مشتکرات دینی زیادی دارند.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک گروه ورزشی باید این دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباط بهتری بین دو ملت و دولت شویم. امیدوارم ما سفیران خوبی باشیم تا ارتباط خوبی بین دو کشور برقرار باشد.

وی افزود: بازی بسیار حساسی در پیش داریم. این بازی برای ما بزرگ است. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و امیدوارم فردا شاهد بازی با کیفیتی باشیم. مطمئن هستم این یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است. میخواستیم در مسابقه فینال رو در روی هم قرار بگیریم اما قرعه ما را اینجا مقابل هم قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود مشکلات در روزهای سخت تصمیم گیری خوبی داریم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. باید تمرکز کافی در این بازی سخت داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: ما مشکلاتی داریم زیرا هنوز لیگ ما شروع نشده است. برای دیدار قبلی مقابل استقلال تاجیکستان هم این مشکل را داشتیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: برای این دیدار سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و سه مسابقه دوستانه را تدارک دیدیم. با توجه به اینکه «فیفادی» هم بود چند بازیکن اصلی‌مان را به خاطر حضور در تیم ملی در اختیار نداشتیم. بدون حضور آنها نیز بازی‌های دوستانه‌مان را انجام دادیم. از این بابت AFC همه می توانست برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد تا باشگاه‌ها با برنامه‌ریزی بهتری وارد این مسابقات شوند. فشردگی مسابقات روی کیفیت تیم ما و الهلال تاثیر خواهد گذاشت. با وجود همه مشکلات سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و باید برای بازی فردا تمرکزمان را حفظ کنیم تا بتوانیم ریتم خودمان را در طول بازی حفظ کنیم.

وی در خصوص بازگشت بازیکنان مصدوم الهلال گفت: الهلال تیم پرمهره‌ای است و به جای بازیکنان مصدوم جایگزین‌های خوبی دارد. الهلال برای بازی فردا کامل است. هرچند اطلاعات دقیقی از حریف ندارم و فکر می‌کنم که آنها نهایت با یکی دو بازیکن غایب مقابل ما قرار بگیرند. آنها از حضور بازیکنان خارجی خوبی بهره می برند و فکر می کنم فردا با تیم کامل الهلال بازی داریم. ما به این موضوع فکر می‌کنیم که فردا مقابل تیم کامل آنها قرار می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: الهلال از حضور مربی باهوش و بزرگی بهره می برد که با این شرایط آشنایی کامل دارد. او می‌تواند از وضعیت موجود بهترین استفاده را ببرد. دانش او هم کمک می کند که الهلال بهترین شرایطش را داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا(شنبه ۲۴ مهرماه) در ورزشگاه فیصل بن حمد شهر ریاض در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه برابرالهلال قرار خواهد گرفت.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس