عملیات اجرایی بیمارستان الهادی قم تسریع شود

به گزارش شنبه شب ایرنا از استانداری قم، بهرام سرمست اظهار داشت: یکی از اقدام‌های صورت گرفته در ایام کرونا توسعه و بهسازی زیرساخت‌های درمانی استان بود، که به خوبی دنبال شد و خوشحال هستیم که توانستیم اقدامات موثری را در این حوزه برای همشهریان و هم استانی‌ها ارائه دهیم.

سرمست افزود: یکی از طرح‌های نیمه کاره قم بیمارستان الهادی است که جلسه‌های مختلفی در این خصوص برگزار و کمیته تخصصی به این نتیجه رسید تا این مجموعه به صورت یک مجموعه کلینیکی ویژه در خدمت همشهریان بوده و بتواند خدمات رسانی درمانی و بهداشتی انجام دهد.

استاندار قم گفت: از وزیر بهداشت تقاضا داریم که به تکمیل و تجهیز این مجموعه اقدام کرده تا بتوانیم این فضا را نیز در اختیار مردم قم قرار دهیم.

وی همچنین به اقدام‌های صورت گرفته در حوزه کرونا اشاره کرد و گفت: قم جلسه‌های منظمی را در این خصوص برگزار و ستاد کرونای استان نیز فعالانه برگزار شد که نظرهای کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت.

سرمست‌ بیان داشت داشت: قم آمادگی تبدیل شدن ایستگاه‌های واکسیناسیون به‌صورت شبانه‌روزی را نیز دارد که امیدواریم با تدبیر وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قم شاهد راه اندازی این مجموعه نیز باشیم.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به قم ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (س) و حضور در مسجد جمکران با شماری از علما و مراجع حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید