کد خبر: 355102
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

معاون جدید برون مرزی صداوسیما شناخت کاملی از رسانه‌های نوین دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته گذشته احمد نوروزی با حکم رئیس رسانه ملی به سمت معاون برون مرزی سازمان صداوسیما منصوب شد.

محمد مرندی، معاون بین‌الملل دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، با اشاره به سابقه رسانه ای احمد نوروزی اظهار داشت: من به ایشان و آقای دکتر جبلی بابت این انتخاب تبریک عرض کرده و برای هر دو نفر آرزوی موفقیت دارم. آقای نوروزی نیرویی پاکدست و فروتن است. برای اصلاح ساختار صداوسیما و کاهش دادن هزینه‌ها ایشان را فردی مناسب می‌دانم و معتقدم دکتر جبلی انتخاب فوق العاده خوبی داشتند. آقای نوروزی در استفاده از پلتفرم‌های جدید رسانه‌ای و تکنولوژی‌های نوین برای رساندن پیام صداوسیما به جهان تخصص ویژه‌ای دارد.

این تحلیلگر سیاسی و متخصص مطالعات آمریکا اظهار امیدواری کرد که نوروزی بتواند پلتفرم‌های کهنه و قدیمی را کنار بگذارد و با زبان امروزی و با توجه به نیازهای امروزی در حوزه بین المللی فعالیت کند.

مرندی با بیان این که احمد نوروزی علاوه بر فعالیت بین‌المللی می‌تواند تاثیر بسزایی در گفتمان داخلی بگذارد تاکید کرد: زمانی که رسانه‌های برون مرزی ما خوب عمل و مهمان‌های خوبی دعوت کنند و بحث های خوبی راه بیاندازند، در نتیجه این فرایند فهم خوبی هم از شرایط جهانی به مخاطب ارائه می دهند. در نتیجه مخاطبان داخلی با بینش بهتری اخبار و تحلیل‌ها را دنبال می‌کنند. ضمن این که رسانه های داخلی هم می توانند به خوبی از این مباحث بهره ببرند.

به گزارش ایرنا، نوروزی متولد ۱۳۶۶ و اکنون در مرحله نگارش رساله دکتری مدیریت رسانه در دانشگاه تهران است. او سابقه کارشناسی و مدیریت سه وب سایت خبری تحلیلی مرتبط با حوزه اروپا و آمریکای معاونت مجازی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی از سال ۹۱ تا ۹۴؛ مدیریت یادداشت ها و مصاحبه‌های سایت انگلیسی Khamenei.ir از سال ۹۴ تا ۹۶، عضویت در شورای برنامه ریزی و اجرایی پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، معاونت بین الملل مرکز ارتباطات، اطلاع رسانی و امور رسانه ای بین المللی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از سال ۹۷ تا ۹۸، مشاور معاون بروزی مرزی سازمان صدا و سیما از اردیبشهت ۹۹ تاکنون، قائم مقام محتوایی شبکه PressTV از تیر ۹۹ تاکنون، سرپرست واحد ارزیابی شبکه Press TV از سال ۹۹ تا مرداد ۱۴۰۰ و سرپرست وب سایت و امور چند رسانه ای شبکه Press TV از بهمن ۹۹ تاکنون را در کارنامه خود دارد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس