کد خبر: 355125
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برای مخاطبان خاص

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنري و ورزشی شهرداری قم از امضای تفاهم‌نامه با جامعه نابینایان خبر داد و گفت: تأمین شور و نشاط اجتماعی برای تمام افراد جامعه یکی از وظایف شهرداری بوده و بخشی از مخاطبان شهرداری افراد معلول هستند که برنامه‌های ویژه‌ای برای آنان تدارک دیده‌شده است.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برای مخاطبان خاص

ابوالقاسم مقیمی، اظهار داشت: بخشی از مخاطبان برنامه‌های فرهنگی ما افراد معلولین هستند که برای آن‌ها نیز برنامه ویژه‌ای تدارک دیده‌شده است.

وی از امضا تفاهم‌نامه‌ای با جامعه نابینایان خبر داد و افزود: با توجه به امضای تفاهم‌نامه بین جامعه نابینایان و سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، برنامه‌های ویژه‌ای فرهنگی و اجتماعی برای این افراد در طول سال برگزار خواهد شد تا بتوانیم این بخش از جامعه نیز در برنامه‌های فرهنگی و هنری حضورداشته باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم ادامه داد: تأمین شور و نشاط اجتماعی برای تمام افراد جامعه یکی از وظایف شهرداری بوده و در هفته گذشته نیز برای ناشنواییان برنامه‌ای برگزارشده و امیدواریم به‌زودی بتوانیم برای سایر معلولین نیز برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشیم.

وی در پایان با ابراز امیدواری بر مشارکت گسترده همه شهروندان در برنامه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ شهروندی تصریح کرد: گروه مخاطبین مهمی که در اداره اجتماعی سازمان با آن‌ها ارتباط داریم افراد معلول در جامعه هستند و شهرداری نگاه ویژه‌ای به این افراد دارد.**

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید