کد خبر: 355133
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری مانور فرهنگی آموزشی رفتار ترافیکی توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از برگزاری مانور فرهنگی آموزشی در قالب اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان با مشارکت پلیس راهور و آموزش و پرورش استان در سطح شهر خبر داد.

برگزاری مانور فرهنگی آموزشی رفتار ترافیکی توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به برگزاری مانور فرهنگی آموزشی اصلاح رفتار ترافیکی، از توجه و شناسایی مخاطب خاص در این مانور و مشارکت و حضور ارگان‌های همکار و مشارکت‌کننده خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در این مانور خیابانی، دانش آموزان با حمل تابلو پیام‌های ترافیکی، در فرصت توقف خودروها در پشت چراغ‌قرمز تقاطع‌های میدان شهید آیت‌الله سعیدی، سعی در گوشزد کردن لزوم رعایت قوانین و مقررات رانندگی و مسائل ایمنی تردد شهروندان، به رانندگان را داشتند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، هدف اصلی برگزاری این مانور را لزوم بازگو نمودن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای رانندگان عنوان کرد و افزود: طرح موضوعات فرهنگی از زبان کودکان اثربخشی بیشتری داشته و امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین، ضمن حفظ سلامتی خود و وسیله نقلیه، به حقوق عابرین پیاده نیز احترام بگذارند تا شاهد ساخت و شکل‌گیری شهری ایمن و سلامت باشیم.

وی افزایش هماهنگی بین ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه در حوزه گسترش فرهنگ و اصلاح رفتار ترافیکی را یکی دیگر از اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد و ضمن تشکر از پلیس راهور و آموزش و پرورش از سایر نهادها، سمن‌ها و فعالین فرهنگی که علاقه‌مند هستند در این موضوع مشارکت داشته باشند دعوت کرد در استمرار این برنامه‌ها و اجرای طرح‌های جدید با سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم همکاری کنند.**

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید