کد خبر: 355189
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مدیرعامل جدید ایرنا صبور، کارآزموده و دارای روحیه انقلابی است

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (دوشنبه، ۱۹ مهر) در حکمی علی نادری را به سمت مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب کرد.

سپهر خلجی، مدرس ارتباطات اجتماعی و عضو شورای عالی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره این انتصاب در صفحه اینستاگرامی‌اش نوشت: صفا، محبت، اخلاص و روحیه انقلابی علی آقای نادری در کنار سال‌ها فعالیت رسانه‌ای، از او شخصیتی صبور، کارآزموده و باتجربه پدید آورده که انشاءالله به شایستگی سکان هدایت خبرگزاری رسمی کشور و یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌ها، یعنی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را برعهده خواهند گرفت.

مدیرعامل جدید ایرنا صبور، کارآزموده و دارای روحیه انقلابی است

وی افزود: موفقیت این مدیر جوان انقلابی و با اخلاص را در مسئولیت جدید از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم و امیدوارم خبرگزاری جمهوری اسلامی در دوره مسئولیت ایشان و با همکاری خانواده محترم ایرنا بتواند با رویکرد حرفه‌ای و توجه به سه اصلِ دقت، صحت و سرعت جایگاه شایسته خود را بازیافته و به تعبیر حکیم انقلاب ایرنا به نبض نظام در داخل و دست بزن نظام در برابر دشمنان تبدیل شود.
به جناب آقای دکتر نوروزپور هم بابت زحماتشان در طی مدت گذشته خداقوت عرض می‌کنم.

به گزارش ایرنا، علی نادری همزمان با ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی بر قوه قضائیه به سمت مدیرکل روابط عمومی این قوه منصوب شد و مسئولیت برقراری ارتباط اهالی رسانه با قوه قضائیه را بر عهده داشت. وی پیش از این معاون تولید شبکه افق سیما، مشاور پیمان جبلی در معاونت سیاسی رسانه ملی، مسئولیت اموررسانه‌ای دفتر رئیس مجلس خبرگان و همچنین سردبیری و تهییه کنندگی برنامه تلویزیونی جهان آرا را نیز بر عهده داشته است.

پیش از این محمدرضا نوروزپور مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس