کد خبر: 355344
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

کم تجربگی بازیکنان فجرسپاسی باعث باخت برابر نساجی شد

به گزارش قم پرس علی اصغر کلانتری شامگاه سه شنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش فجر سپاسی شیراز برابر میهمانش نساجی مازندران در نشست خبری در ساری گفت: به تیم نساجی مازندران برای کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی تبریک می گویم زیرا شایستگی‌های این تیم واقعاً بالا است.

وی افزود: بازی نخست و گرفتن سه امتیاز در شروع لیگ برای هرتیمی خوب است و هر دو تیم نساجی وفجر از نظر فنی بازی قابل قبول و جان دار وتاکتیکی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد، نساجی تقریباً با تیمی که ۸۰ درصد بازیکنان آن از فصل گذشته بودند، برابر تیم فجر که تازه به لیگ برتر صعود کرده، قرار و نتیجه هم گرفتند.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز ادامه داد، تیم ما با حفظ حدود ۵۰ درصد ازبازیکنان فصل گذشته و نیز جذب بازیکنان جدید تقریباً امیدوارکننده ظاهر شد، هرچند تعدادی از بازیکنان ما هنوز تجربه بازی در لیگ برتر را نیز نداشتند.

کم تجرگی به فجر ضربه زد

کلانتری با بیان اینکه تیم فجر بازی را روی کم تجربگی بازیکن جوان خود واگذارکرد، گفت: همین تجربه کم بازیکنان ما باعث شد تا موقعیت‌هایی را که به دست می‌آوردیم، هم درنیمه نخست و نیز دوم خیلی راحت از دست می‌دادیم، البته نباید از شایستگی‌های بالای تیم نساجی هم غافل بود.

وی افزود: برای تیم نساجی آرزو می‌کنم که آنها امسال شرایط به مراتب بهتری را درجدول لیگ برتر تجربه کنند.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز ادامه داد، البته ما هم در این بازی نشان دادیم که تیمی دونده، گردن کلفت و تاکتیکی هستیم که به هر تیمی می‌توانیم ضربه نهایی را بزنیم.

کلانتری گفت، باید از این پس هم کادر فنی وهم بازیکنان تلاش مان را بیشتر و در جهت برطرف کردن نقاطی را که ضعف داریم هرچه زودتر برطرف کنیم تا روز به روز بهتر و پیشرفت کنیم.

وی یادآورشد، فجری‌ها امسال یک تیم هماهنگ، یک دست وهمدلی هستند و اگر بازیکنی در هر پستی موقعیت از دست داد بلافاصله توسط بازیکن دیگر پوشش داده می‌شود و این نکته مهمی است که در این تیم وجود دارد.

تیم تازه لیگ برتری فجر سپاسی شیراز در شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر سه شنبه در ورزشگاه شهدای شهر ساری میهمان تیم نساجی مازندران بود و در نهایت یک بر صفر نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس