کد خبر: 355394
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت‌نام کارگاه‌های پاییز کانون استان قم

حامد حجتی مدیر کل کانون استان قم ، کودکان و نوجوانان را دعوت به ثبت نام دردوره های کارگاه ها برخط پاییز نمود.

ثبت‌نام کارگاه‌های پاییز کانون استان قم

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان قم،حامد حجتی مدیر کل کانون استان قم، کودکان و نوجوانان را دعوت به ثبت نام دردوره های کارگاه ها برخط نمود.ایشان اشاره کرد ثبت‌نام کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون استان به نشانیqom.kpf.ir آغازشده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به قسمت آموزش‌های مجازی و سپس دوره‌های تخصصی برخط استانی، تا سی‌ام مهرماه ثبت‌نام کنند.

این کارگاه‌ها شامل دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای گروه‌های سنی مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.
بر اساس این خبر کارگاه‌های نقاشی ، هوافضا ،کارگاه داستان ،قصه نمایش،حافظ خوانی،کاردستی خلاق،رنگ و بازی،نوشتن خلاق،نجوم ،کارگاه شعر،سفالگری و... عنوان برخی از این کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده برای دوره پاییز کودکان و نوجوانان است.
بر همین اساس علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا، «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و بزرگسال، می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ها تا روز ۳۰مهر ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی qom.kpf.ir ثبت‌نام کنند.

این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده، محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام وجود ندارد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.
یادآوری می‌شود این کارگاه‌ها به دوصورت برخط (آنلاین) و حضوری از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۳۲۱۹۸-۰۲۵ وآدرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@مراجعه بفرمایید .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید