کد خبر: 355406
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه پردیسان

مسائل و مشکلات اهالی پردیسان قم ساکن در بلوار بهشت و خیابان عترت در مسجد امام رضا(ع) این منطقه با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و مدیر منطقه هشت شهرداری قم بررسی شد.

برگزاری جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه پردیسان

مسائل و مشکلات اهالی منطقه پردیسان قم ساکن در بلوار بهشت و خیابان عترت در مسجد امام رضا(ع) این منطقه با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و مدیر منطقه هشت شهرداری قم بررسی شد.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدحسین پرهیزکار امام جماعت مسجد امام رضا(ع) با قدردانی از اقدامات شهرداری منطقه هشت در ساخت بوستان عترت و توسعه فضای سبز در این منطقه به بیان بخشی از مسائل و مشکلات موجود بلوار بهشت و خیابان عترت پرداخت.

وی افزود: متأسفانه در این منطقه تعاونی‌های مختلف که اقدام به ساخت‌وساز کرده‌اند، واحدهای مسکونی را نیمه‌تمام تحویل مالکان داده‌اند که با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و نیاز به ورود دستگاه قضایی و سایر مسئولان شهر برای رفع این مشکل است.

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) تصریح کرد: درخواست ما از شهرداری و شورای اسلامی شهر قم توجه بیش‌ازپیش به نقاط کمتر برخوردار و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم نیز در این نشست به سؤال‌های شهروندان ساکن در پردیسان پاسخ داد و گفت: وظیفه ما در قبال رأی مردم خدمت به آنان است و برای رفع مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

سید مجتبی سبحانی ثابت بابیان اینکه برخی از درخواست‌های مردمی در بخش فضای سبز و یا آسفالت به محیط‌های داخل مجتمع‌های مسکونی برمی‌گردد ابراز کرد:‌ این اقدامات وظیفه اعضای هیئت‌مدیره مجتمع‌ها بوده و باید نسبت به رفع آن اقدام کنند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم نیز با قدردانی از همکاری مردم منطقه و خیابان عترت در اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شهری گفت: تکمیل بوستان عترت در مدت ۱۰ روز و در اختیار گذاشتن آن برای استفاده مردم از اقدامات شاخص بوده است.

محمد رمضانی خواستار همکاری بیشتر مردم در پرداخت عوارض نوسازی شد و اذعان کرد: هراندازه مردم در پرداخت این مهم توجه لازم را داشته باشند می‌توان خدمات بهتری به آنان ارائه داد.

وی ادامه داد: در سال جاری ۱۱ میلیارد تومان برای توسعه و هزینه نگهداری فضای سبز و ۹ میلیارد تومان نیز نظافت شهری در نظر گرفته‌شده که پیش‌بینی ما این است، این هزینه‌ها در هر دو بخش به ۲۵ میلیارد تومان نیز افزایش یابد.**

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید