کد خبر: 355408
۰
۰
نسخه چاپی

پیگیری مشکلات اداری و استخدامی کارکنان شورای اسلامی شهر

در نشستی با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم و جمعی از كاركنان شورای اسلامی شهر، مشكلات و دغدغه‌های نيروی انسانی این مجموعه مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

پیگیری مشکلات اداری و استخدامی کارکنان شورای اسلامی شهر

جلسه بررسی و پیگیری مشکلات اداری و استخدامی کارکنان شورای اسلامی شهر قم با حضور حسین صابری رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر، دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت، نرجس نیازمند، معصومه آمره از اعضای شورای اسلامی شهر، صالحی مدیر امور اجرایی شورای اسلامی شهر قم و سید علی بیگدلی مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم در سالن جلسات این شورا برگزار شد.

در حاشیه این نشست مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت رفع مشکلات کارکنان شاغل در شهرداری اظهار داشت: شهرداری‌های کل کشور با مشکلاتی در حوزه منابع انسانی روبه‌رو هستند و علی‌رغم پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌گرفته هنوز با نقطه مطلوب فاصله‌داریم و امیدواریم بتوانیم به‌عنوان شهرداری پیشرو در حوزه منابع انسانی، بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

وی بابیان اینکه شنیدن دیدگاه‌ها و دیدارهای حضوری با کارکنان بخش‌های مختلف عاملی مهم در تدوین راهکارهای اجرایی است، ابراز کرد: به دلیل درگیری مستقیم کارکنان با موارد مبتلابه جلسات و دیدارهای حضوری در مجموعه‌های مختلف مدیریت شهری قم برگزار می‌شود.

بیگدلی با تأکید بر اراده شهرداری قم بر حل مشکلات و پیگیری آن در سطح کشور خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست کلان و راهبردی شهرداری قم در حوزه منابع انسانی و تأکیدات مدیران ارشد، در تلاش هستیم بتوانیم وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری را به شرایط مطلوب نزدیک کنیم.**

پیگیری مشکلات اداری و استخدامی کارکنان شورای اسلامی شهر

پیگیری مشکلات اداری و استخدامی کارکنان شورای اسلامی شهر

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید