کد خبر: 355411
۰
۰
نسخه چاپی

قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از همکاری‌های شهرداری در احداث بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)

در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم، از خدمات عمرانی شهرداری قم به‌ویژه سازمان توسعه و عمران در ساخت و راه‌اندازی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قدردانی شد.

قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از همکاری‌های شهرداری در احداث بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با فرزین‌نیا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم دیدار کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه اظهار داشت: از مدت‌زمانی که با بیماری کرونا مواجه شدیم، شهرداری را همانند همیشه در کنار خودمان حس کردیم و در هرجایی نیاز به همراهی و کمک بود با همکاری شهرداری اقدامات لازم صورت گرفت.

بابک فرزین‌‌نیا با گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان شهرداری به علت ابتلا به کرونا ازجمله مرحوم جان قربان معاون سابق شهرسازی شهرداری قم گفت: شهرداری تعامل سازنده‌ای با دانشگاه علوم پزشکی در ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) داشت، به‌طوری‌که با حداقل تشریفات قانونی این کار انجام پذیرفت.

وی ابراز کرد: در بسیاری از مواقع شهرداری به علت مسائل قانونی می‌توانست کمتر همکاری کند اما سلامت مردم را در اولویت قرارداد و با کمک و همراهی موانع را از پیش رو برداشت و شاهد بهره‌برداری بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) به‌عنوان افتخار دانشگاه بودیم.

فرزین‌نیا همچنین از همکاری‌های شهرداری قم در اجرای طرح‌های مختلف بهداشتی و درمانی ازجمله مراکز جامع سلامت قدردانی کرد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس، از مدیرعامل و معاون اجرایی سازمان توسعه عمران شهرداری قم به جهت همکاری در ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قدردانی شد.**

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید