کد خبر: 355431
۰
۰
نسخه چاپی
پزشک قلابی در قم دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان از دستگیری پزشک قلابی در قم خبر داد

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان از دستگیری پزشک قلابی در قم خبر داد

به گزارش قم پرس: سرهنگ "میکائیل قهرمانپور" اظهار داشت:در پي دریافت گزارشی از دانشگاه علوم پزشکي قم مبني بر اينکه فردي با طراحي وبلاگ در اينترنت و تبليغات در فضاي مجازي به عنوان پزشک متخصص داخلي با درج شماره نظام پزشکي و مهر ،بيماران را در منزل معاینه و نسخه صادر مي کند ، به لحاظ اهميت موضوع و غير عادي بودن امر طبابت در منزل و به خطر افتادن جان شهروندان، موضوع به صورت ويژه در دستورکار قرار گرفت.
وی افزود:متهم که فردی 45ساله و تبعه خارجی است ،در تبلیغات خود در فضای مجازی، خود را دارای سوابق کاري در بيمارستان هاي مهم قم و تهران قلمداد کرده است.
رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: کارآگاهان با شناسايي متهم از طريق فضاي مجازي ،با رعايت اصل غافلگيري و اشراف اطلاعاتي ،متهم را در منزلش دستگیر و مطالبه مدارک و مجوز مثبته پزشکي کردند لیکن وی با عنوان اینکه دارای مدرک دکتري پزشکي از دانشگاه معتبر کشورش مي باشد و مدارکش در ايران به سرقت رفته ، نمی تواند مجوزي ارائه کند.
وی تصریح کرد: درتحقيقات تکمیلی گارآگاهان مشخص شد ،شماره نظام پزشکي وی مربوط به يکي از پزشکان در شهرهاي شمالي کشور است که متهم به صورت غير قانوني آن را جعل و سوء استفاده کرده و با جعل عنوان پزشک متخصص داخلي و درمان بيماران ،دخالت در امور پزشکي کرده است .
سرهنگ قهرمانپور خاطرنشان کرد:متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفي و با صدور قرار قانوني مناسب روانه زندان شد .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید