کد خبر: 355447
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

عبدی: پرسپولیس در ایران رقیب ندارد؛ الان وقت حمایت است

حسین عبدی روز روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در رابطه با طولانی‌تر شدن طلسم قهرمانی تیم‌ های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و تنها نماینده ایران در این مرحله بود و به بازیکنان و کادر فنی این تیم باید خسته نباشید بگوییم. این بازی تمام شد اما همچنان باید راهمان را پیش ببریم و با دقت بیشتری عمل کنیم.

وی در مورد دلایل ناکامی پرسپولیس در این دیدار افزود: مقابل الهلال روز خوب بازیکنان پرسپولیس نبود. هم حریف قدرتمند بود و هم بازیکنان نتوانستند استراتژی کادر فنی را در زمین اجرا کنند. با این حال تنها بحث فنی نبود. باید ریشه یابی کنیم تا مشکلات را برطرف کردهو برای فصل بعد لیگ قهرمانان آماده شویم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل تیم مقابل الهلال فنی بود یا خیر، اضافه کرد: نمی‌توان مشکلات را تنها حاصل اشتباهات یک فرد دانست. در مجموع فوتبال روز خوب و بعد دارد که روز خوبمان مقابل الهلال نبود اما تنها این موضوع هم دخیل نیست. مشکلات زیادی در این زمینه وجود داشت.

عبدی: پرسپولیس در ایران رقیب ندارد؛ الان وقت حمایت است

عبدی در رابطه با اینکه پرسپولیس دو سال تا فینال آسیا پیش رفته اما دستش از جام کوتاه مانده، خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که اگر می‌خواهیم فوتبال ما در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید استانداردهای بین‌المللی‌ خود را بالا ببریم. پرسپولیس دو سال با تلاش بازیکنان و دانش کادر فنی تا فینال آسیا رسید اما نگاه کنید و ببینید که تیم نسبت به قبل چه تغییری کرده است؟ پرسپولیس چندین بازیکن اصلی خود را از دست داده بود.

وی تاکید کرد: معمولا در شروع هر لیگ، تیم برای اینکه روی غلتک بیافتد به سه یا چهار هفته زمان نیاز دارد. همانطور که دیدید الهلال چندین هفته در لیگ عربستان بازی کرده بود اما پرسپولیس تنها سه بازی دوستانه پشت سر گذاشته بود. نفرات جدید هنوز به هماهنگی نرسیده بودند و تیم سر حال نبود.

پیشکسوت سرخپوشان تاکید کرد: دیگر بازی با الهلال تمام شده و باید حواسمان را معطوف لیگ کنیم. باید از این بازی درس بگیریم تا برای فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا دیگر آن اشتباهات را تکرار نکنیم.

وی در مورد شانس پرسپولیس برای تکرار قهرمانی‌های اخیر تاکید کرد: پرسپولیس در لیگ ایران برای تکرار موفقیت‌هایش مشکلی ندارد زیرا کیفیت و استاندارد فنی این تیم بالاتر از لیگ ایران است. پرسپولیس نگاهش باید بین‌المللی باشد. این روزها باید همه در کنار هم حمایت کنیم تا تیم دوباره بازگشته و شروع خوبی در آغاز لیگ داشته باشد.

عبدی: پرسپولیس در ایران رقیب ندارد؛ الان وقت حمایت است

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس