کد خبر: 355582
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری شایسته ویژه‌برنامه‌های “روز قم”

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به لزوم مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری شايسته ویژه‌برنامه‌های روز قم، بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های تبلیغی و ترویجی سازمان‌ها و نهادها در راستاي بزرگداشت اين ايام تأکید کرد

لزوم مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری شایسته ویژه‌برنامه‌های “روز قم”

به گزارش قم پرس:، یونس عالی پور در جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام معصومیه که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، بر لزوم توجه ویژه دستگاه‌ها و رسانه ملی، شبکه استانی نور و فعالان رسانه‌ای استان به روز قم تأکید کرد.

وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های موفق این روز در سال گذشته گفت: برنامه‌های سالروز ورود حضرت معصومه (س) باید گستره فرااستانی داشته تا در اذهان عمومی مردم این روز کاملاً تثبیت شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تأکید به وضعیت بیماری کرونا در استان افزود: ویژه‌برنامه‌های ایام معصومیه و روز قم باید بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت برگزار شوند.

وی خدمات‌رسانی ویژه به زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران را اولویت دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تسهیلات زائرین عنوان و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید آمادگی لازم برای ارائه خدمات رفاهی مورد نیاز زائران و میهمانان این ایام را داشته باشند.

عالی پور همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه جهان شهر قم بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در برگزاری برنامه‌های مناسبتی این شهر تأکید کرد.

وی نگاه ویژه به بانوان در ویژه‌برنامه‌های ایام معصومیه را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید با محوریت دفتر امور بانوان استانداری و نهادهای متولی برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای این حوزه در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به‌ضرورت احصاء عملکرد و ارزیابی اقدامات دستگاه‌ها در زمینه بزرگداشت ایام معصومیه ابراز کرد: این موضوع در قالب مراسم ویژه‌ای برگزار و از دستگاه‌های برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.*

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید