کارمندان و اصنافی که واکسن کرونا نزده‌اند منتظر برخورد قانونی باشند

دکتر مجید جعفری‌نژاد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بر طبق ۲ مصوبه ستاد کرونا کارکنانی که واکسن نزده‌اند، از ابتدای آبان ماه اجازه ورود به محل کارشان را نداشته و به واحد رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می‌شوند و در مورد صنوف نیز اگر واکسن نزده باشند پروانه کار برای آنان صادر نمی‌شود.
وی اضافه کرد: کارکنان و صنوف باید حداقل یک دُز واکسن خود را زده باشند واگر نه اجازه حضور در محل کار را نخواهند داشت.
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر ۸۰ درصد از افراد جمعیت ۲ دُز واکسن کرونای خود را تزریق کرده باشند می‌توان انتظار این را داشت که وارد ششمین اوجگیری کرونا نشویم و در صورت ورود، با آرامش و کمترین آسیب از این موج عبور کنیم.
جعفری نژاد افزود: همه افراد جامعه بایستی نسبت به انجام واکسیناسیون خود، بستگان و اطرافیانشان مسوولیت داشته باشند و نسبت به ترغیب دیگران برای مشارکت در این امر کوشش کنند تا از جهش‌های جدید ویروس کرونا در جامعه پیشگیری شود و کمترین آسیب به خود و خانواده‌شان وارد شود.
۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیر پوشش خدمات‌ بهداشتی و درمانی دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید