کد خبر: 355612
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت: 

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در پیامی خطاب به آقای سید عیسی محمد صالح الخرسان تولیت جدید و محترم آستان مقدس علوی آورده است: با سلام و تحیت ، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت تولیت آستان مقدس حضرت علی علیه السلام که نشان از تعهد و تجارب موفق و ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری دارد، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

خدمت در بارگاه امیرالمومنین(ع) افتخاری بزرگ برای تولیت آستان علوی است

بی شک توفیق خدمت در بارگاه ملکوتی و مطهر حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام افتخاری بزرگ و نعمتی عظیم و شایسته ی شکرگذاری به درگاه الهی است.

امیدواریم در سایه تدبیر، درایت و حضور موثر حضرتعالی در آستان مقدس علوی که دارای ظرفیت‌های عمیق فرهنگی و علمی با پشتوانه عظیم مرجعیت و حوزه علمیه نجف است شاهد بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم معنوی و فرهنگی در زمینه خدمت بیشتر به زائران این بقاع متبرکه باشیم. بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت آماده همکاری در جهت انتقال تجربیات در زمینه‌های فرهنگی، علمی، بین المللی و توسعه هر چه بیشتر روابط با آن آستان مقدس می باشد.

اینجانب توفیقات روز افزون شما را در تبیین و ترویج دریای بزرگ آموزه های اخلاقی و دینی حضرت علی علیه السلام، خدمت شایسته به زائران و مجاوران آن مضجع شریف و بهره مندی از روحانیت آن خورشید فروزان از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

تبریک به تولیت معزز آستان مقدس امامین عسکریین (علیهما السلام)
عبد الفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، انتصاب جناب آقای دکتر محمد قاسم(دامت توفیقاته) به تولیت معزز آستان مقدس امامین عسکریین (علیهما السلام) را تبریک گفت.

جناب آقای دکتر محمد قاسم(دامت توفیقاته)
تولیت معزز آستان مقدس امامین عسکریین (علیهما السلام)
سلام علیکم؛
انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان تولیت آستان مقدس امامین عسکریین (علیهما السلام) تبریک عرض می نمایم.

خدمت در بارگاه امیرالمومنین(ع) افتخاری بزرگ برای تولیت آستان علوی است

توفیق خدمت به آستان مقدس اهل بیت(صلوات الله علیهم اجمعین) و عاشقان و دلدادگان امامین عسکریین (سلام الله علیهما) و سرداب مقدس امام عصر(ع) برای ترویج فرهنگ متعالی قرآن و عترت (علیهم السلام) موهبتی بس عظیم و در خور سپاس و شکرگزاری است.

رجاء واثق دارد با توانمندی های متعهدانه و مسئولانه و با درایت و اهتمام حضرتعالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران و دلدادگان اهل بیت (علیه السلام) به سامرا از فیوضات معنوی و برکات زیارت آن آستان مقدس، فراهم خواهد شد. بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت آماده همکاری در جهت انتقال تجربیات در زمینه های فرهنگی، علمی، بین المللی برای شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر آن آستان مقدس می باشد.

توفیقات روز افزون شما را در خدمت به زائران و بهره مندی از انوار مقدسه ی آن مضجع نورانی از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
سید عبدالفتاح نواب
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس