کد خبر: 355726
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

جزییات رزمایش تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در کرمان

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان گفت: این رویداد تخصصی امسال به میزبانی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار می شود.

حسین باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اهداف این جشنواره را استعدادیابی نیروهای علاقه مند به تولیدمحتوا در سطح بسیج خواند که به صورت سالانه در دو سطح استانی و کشوری برگزار می شود.

وی افزود: امسال در سراسر استان کرمان علاقه مندان حوزه تولید محتوا در رشته های مختلف اعم از کلیپ، نرم افزار و بازی های ویژه تلفن همراه، پویانمایی، موشن گرافیک و کمیک موشن می توانند آثار نمونه خود را تا تاریخ ۷ آبان ماه به دبیرخانه این جشنواره به شماره تلفن واتساپ ۰۹۱۳۹۸۷۱۶۰۰ ارسال کنند تا سطح توانایی شرکت کنندگان در تولید محتوا بررسی شود.

باقری با اشاره به اینکه رقابت برای این رویداد در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه خواهد بود بیان کرد: ۱۱ آبان ماه تیم های شرکت کننده در محل برگزاری رویداد مستقر می شوند و ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۰ همزمان با سراسر کشور موضوعات رویداد اعلام می شود و شرکت کنندگان درزمینه موضوعات اعلام شده ( مثلاً شهادت حاج قاسم سلیمانی) اثر محتوایی تولید می کنند و به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: تیم های شرکت کننده ۴۸ ساعت در این رزمایش حضور دارند، خروج از محل برگزاری رویداد ممنوع است و در پایان نیز تولیدات مورد داوری قرار می گیرد و برگزیدگان پس از انتخاب به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

باقری گفت که مرحله کشوری این رویداد در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان گفت: مقام معظم رهبری مواره دغدغه این را دارند که فضای مجازی از تولید محتواهای خوب، اسلامی و ایرانی پر شود تا دشمن جایی برای نفوذ به ذهن و افکار ایرانی ها به ویژه نسل جوان با هدف تخریب ایران اسلامی و مسلمانان نداشته باشد لذا این جشنواره با هدف تحقق این منویات برنامه ریزی شده است.

وی شناسایی افراد متخصص در حوزه تولیدات دیجیتال، توانمند سازی و ایجاد اشتغال را از دیگر اهداف برگزاری رویداد برشمرد و خاطرنشان کرد: در بانک اطلاعاتی، تولید محتواهای منتخب ثبت می شوند و دستگاه های دولتی و بخش خصوصی هم می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

باقری گفت: رویداد نخست این جشنواره در استان کرمان، به مرکزیت شهرستان کرمان برگزار شد و آثار برگزیده این استان به مرحله کشوری راه یافتند و استان کرمان در رشته انیمیشن رتبه برتر کشوری را به دست آورد؛ سال قبل هم به دلیل بحران کرونا جسنواره فقط در سطح ملی برگزار شد.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس