کد خبر: 357131
۰
۰
نسخه چاپی

وزیر کشور در گلزار شهدای ساری حضور یافت

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی که ساعتی پیش از فرودگاه دشت‌ناز با استقبال رسمی استاندار پیشین مازندران و تعدادی از مسئولان ارشد استان وارد مازندران شد، پس از برگزار شدن مراسم استقبال همراه با سید محمود حسینی‌پور استاندار جدید مازندران و احمد حسین‌زادگان استاندار پیشین و سایر همراهان در آرامگاه ملامجدالدین ساری حضور یافت و به شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم ادای احترام کرد. وحیدی بر مزار آیت‌الله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران نیز فاتحه خواند.

وزیر کشور برای حضور در جلسه شورای اداری مازندران به منظور معارفه بیست‌وچهارمین استاندار مازندران به این استان سفر کرد و پس از حضور در گلزار شهدا طبق برنامه‌ریزی انجام شده دیداری با آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران داشت. این نخستین سفر وحیدی به مازندران در کسوت وزیر کشور است.

جلسه شورای اداری و مراسم معارفه سید محمود حسینی‌پور استاندار جدید و تودیع احمد حسین‌زادگان از ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن الغدیر سپاه کربلا با حضور تعدادی از مقامات کشوری و لشگری، مدیران ارشد استان و نمایندگان مازندران در مجلس برگزار می‌شود.

حسینی‌پور روز یکشنبه ۱۶ آبان در جلسه هیئت دولت به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار مازندران در دولت سیزدهم معرفی شد. استاندار جدید مازندران متولد ۱۳۴۷ و اصالتا اهل بلده شهرستان نور است. وی با مدرک کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی در مسئولیت‌های مختلف ملی مانند ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، دستیار ویژه و دبیر شورای راهبردی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات کشور و دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور حضور داشت.

احمد حسین‌زادگان که امروز کرسی استانداری مازندران را به حسینی‌پور تحویل می‌دهد از هفتم آبان ۱۳۹۷ پس از انتصاب محمد اسلامی استاندار اسبق مازندران به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی سرپرستی این استانداری را تحویل گرفت و یک ماه بعد یعنی از هفتم آذر ۱۳۹۷ رسما به عنوان استاندار مازندران معرفی شد و بیش از ۳۵ ماه در این مسئولیت خدمت کرد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید