کد خبر: 357155
۰
۰
نسخه چاپی
در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا؛

مشکلی از نظر تعداد واکسن در کشور وجود ندارد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، محمد مخبر در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به آغاز پیک جدید کرونا در برخی کشورها با وجود واکسیناسیون، گفت: اگرچه واکسیناسیون در کشور با سرعت در حال انجام است اما بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند تمام زحمات و دستاوردهای دولت، تلاش کادر درمان و همکاری‌های خود مردم در مقابله با کرونا را از بین ببرد.

معاون اول رییس جمهوری بر لزوم رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در کشور تاکید کرد و از رسانه‌ها خواست با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق، هشدارهای لازم را به جامعه منتقل کنند تا سطح رعایت اصول بهداشتی کاهش پیدا نکند.

وی با اشاره به آغاز روند تزریق دُز سوم واکسن در کشور افزود: خوشبختانه با تلاش‌های گسترده دولت در امر واردات واکسن و نیز همت تولیدکنندگان داخلی، مشکلی از نظر تعداد واکسن در کشور وجود ندارد و باید روند تزریق دُز سوم بر اساس اولویت‌بندی‌های مشخص تسریع شود.

در این نشست بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گزارشی از آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان‌های مختلف کشور و رنگبندی شهرها ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه برخی کشورها با وجود تزریق دُز سوم واکسن همچنان با موج جدید کرونا درگیر هستند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان باید در دستور کار مردم باشد.

در این جلسه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس دفتر رییس جمهوری و رییس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند، گزارشی از رنگ‌بندی شهرهای مختلف، میزان بستری و تعداد فوتی ها در کشور ارائه شد.

معاون وزیر کشور هم در این نشست گزارشی از تدوین طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کرد و مقرر شد این طرح پس از اعمال برخی اصلاحات، برای تصویب نهایی در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید