کد خبر: 357367
۰
۰
نسخه چاپی

رشد ۱۴ درصدی مشارکت شهروندان قمی در پرداخت عوارض نوسازی شهرداری

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از مشارکت 76 درصدی شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی در 6 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و عنوان کرد: با مشارکت شهروندان در پرداخت این عوارض در سال جاری شاهد رشد 14 درصدی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

رشد ۱۴ درصدی مشارکت شهروندان قمی در پرداخت عوارض نوسازی شهرداری

به گزارش قم پرس:محمد وحیدنیا از تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی درآمد شهرداری قم در ۶ ماه ابتدای سال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به هزینه فعالیت‌های عمرانی پیش‌بینی‌شده در بودجه سال جاری، تحقق این درآمد نقدی در اجرای پروژه‌های شهری مؤثر بوده است.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری با همکاری تمامی بخش‌ها در مسیر تحقق کامل هدف‌های تعیین‌شده در سال ۱۴۰۰ گام برخواهد داشت، ابراز کرد: برای تحقق کامل این اهداف، اجرای دقیق برنامه اجرایی ابلاغ‌شده از سوی معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم از اهمیت بالایی برخوردار است که این موضوع در دستور کار اداره کل درآمد شهرداری قرار دارد.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از مشارکت ۷۶ درصدی شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و عنوان کرد: با مشارکت شهروندان در پرداخت این عوارض در سال جاری شاهد رشد ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا با پرداخت عوارض نوسازی، شهرداری را در تأمین نیازمندی‌های شهری، احداث و توسعه معابر، نوسازی محلات و مراقبت در رشد متناسب و موزون شهر همراهی نمایند.*

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید