کد خبر: 357370
۰
۰
نسخه چاپی
با اعلام معاونت توسعه کتابخانه ها وترویج کتابخوانی نهاد؛

مسابقه «هر روز یک آیه» و پویش «کتابخانه من» برگزیدگان خود را شناخت

اسامی برگزیدگان مسابقه «هر روز یک آیه» و «پویش کتابخانه من» از سوی معاونت توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد اعلام شد که در این میان، نام سه بانوی قمی نیز در بین برگزیده ها دیده می شود.

مسابقه «هر روز یک آیه» و پویش «کتابخانه من» برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش قم پرس: اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، اسامی برگزیدگان مسابقه «هر روز یک آیه» و «پویش کتابخانه من» از سوی معاونت توسعه کتابخانه ها وترویج کتابخوانی نهاد اعلام شد.

پویش «کتابخانه من» به مناسبت هفدهمین سالروز تأسیس نهاد، با هدف معرفی کتابخانه ها و ارتقای سطح آگاهی عموم نسبت به فعالیت های جاری این مراکز به همت اداره کل فرهنگی نهاد، برگزار شد.

مسابقه «هر روز یک آیه» همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ویژه عموم علاقه مندان برگزار شد. برای اجرای این مسابقه روزانه تصویر آیه ای شامل متن، تفسیر و حدیث مربوط به آیه در شبکه ملی کتابخوانان بارگذاری می شد و علاقه مندان ضمن مطالعه محتوای هر آیه به پرسش های چهارگزینه ای در سامانه سماک پاسخ می دادند.
براساس نتایج اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، طیبه قربانی رضوان، کتابدار کتابخانه امام علی (ع) قم به عنوان برگزیده در پویش «کتابخانه من» معرفی شده است. همچنین سمانه مقدس از کتابخانه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران قم و الهام نقویان از کتابخانه عمومی مریم نیز در میان برگزیدگان مسابقه «هر روز یک آیه» حضور دارند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید