۹۱ درصد جامعه هدف دانش‌آموزان سنقر و کلیایی واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا، «غلامرضا مرتضوی» روز چهارشنبه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش سنقر و کلیایی در سرسرای فرمانداری این شهرستان افزود: در بحث تزریق واکسن کرونا برای جامعه هدف شهرستان تاکنون بیش از ٩١ درصد انجام شده و تعداد تزریق واکسن از مرز ١١٧ هزار دُز عبور کرده است.

وی در ادامه هفته بسیج را گرامی داشت و گفت: در این شرایط یکی از وظایف ما ترویج تفکر بسیجی است چرا که راه حل خیلی از مشکلات کار جهادی و بسیجی وار است.

فرماندار سنقر و کلیایی افزود: با شروع آموزش حضوری مدارس در شهرستان تمهیدات لازم پیش بینی و اجرا شده و همچنین دستورالعمل ابلاغ شده از سوی ستاد مدیریت کرونا در حوزه مراقبت و کنترل بیماری در سطح مدارس شهرستان به آموزش و پرورش برای اجرا ابلاغ شده است.

وی همچنین به بحث نوسازی و مقاوم سازی تجهیزات و امکانات حوزه آموزش و پرورش شهرستان پرداخت و گفت: امروزه سرعت توسعه زیاد است در هر صورت بحث نوسازی و مقاوم سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید توجه ویژه شود.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت آموزش و فرهنگ سازی و ضعف های این حوزه در زمان کرونا گفت: متاسفانه در زمان شیوع بیماری کرونا سطح کیفیت آموزش کاهش پیدا کرده که با شروع آموزش حضوری امیدواریم با تلاش دست‌اندرکاران حوزه آموزش و پرورش ضعف های این حوزه در ماه‌های باقی مانده از سال تحصیلی رفع شود.

حجت الاسلام سید «جواد حسینی‌کیا»، در بخش دیگری از سخنان خود به بحث رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: مجلس با جدیت پیگیر این موضوع است و نگاه بر انجام و اجرای این طرح و تحول اساسی در حقوق معلمان است.

در پایان جلسه از «خوش اقبال» معاون آموزش و پرورش شهرستان سنقر و کلیایی که به افتخار بازنشستگی نایل شده با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید