کد خبر: 357511
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

توسعه شهرها در گروی توجه به رسانه‌های گروهی است

به گزارش ایرنا، عباس محمدیان روز پنجشنبه در آیین افتتاح بوستان شهدای خبرنگار یزد با قدردانی از مشارکت خوب رسانه‌ها در پوشش رویدادهای هفته بسیج ( ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) و سایر مناسبت‌ها افزود: زمانی شهرها توسعه پیدا می‌کند که رسانه‌های توسعه یافته‌ در جامعه داشته باشیم.

وی در ادامه به فلسفه وجودی تاثیر رسانه‌های مختلف در جوامع انسانی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه رسانه‌ها در تعالی شهرها اثرگذار است از اعضای شورای شهر یزد درخواست کرد طرحی را در راستای تقویت رسانه‌ها مصوب کند البته افتتاح این پارک نشان از بلوغ فکری مدیران شهری دارد.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه در سند تحول پنج ساله گام دوم سازمان بسیج رسانه ۲ اقدام اساسی مورد توجه قرار دارد، گفت: تشکیل جبهه رسانه‌ای جبهه انقلاب و تشکیل قرارگاه عملیاتی پیش برندگی در تمامی ابعاد و ظرفیت شهرها از جمله اقدام‌های اساسی در این سند به شمار می‌رود

محمدیان، بسیج رسانه را فراجناحی ذکر کرد و گفت: ماموریت بسیج رسانه آموزش، کادرسازی و تقویت همه رسانه‌ها با هر سلیقه و نگاه جناحی است و خبرنگاران همان سنگربانان بی‌سنگر هستند که به رغم اینکه بازتاب دهنده مشکل مردم هستند خود دچار بسیاری از مشکل هستند به نحوی که گرانی کاغذ، برخوردار نبودن از امنیت شغلی و نداشتن بیمه بخشی از این مشکل است.

وی اظهار امیدواری کرد که با به کارگیری همه ظرفیت‌ها در کشور بحث مسکن خبرنگاران پیگیری و رفع شود و باید تلاش کرد که در دولت انقلابی مشکل این قشر فرهیخته کمتر شود و انتظار می رود رسانه‌های ایران آرمان گرای واقعی باشد و مطالبه‌گری در راستای کمک و رفع مشکل و برای انتقام نباشد.

وی در ادامه با گرامیدشت هفته بسیج اظهارکرد: بسیج زادگاه تبلور اصلی انقلاب است که اصحاب رسانه استان با سلایق مختلف سیاسی در این هفته همچون گذشته با شکوه پای کار آمدند و به زیبایی اخبار فعالیت‌های این نهاد مقدس را بازتاب دادند.

محمدیان برای شرکت در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر که پنجشنبه شب در سرسرای شرکت برق منطقه‌ ای یزد برگزار می‌شود به یزد سفر کرد.

از مجموع چهار هزار شهید استان یزد ۱۸ نفر خبرنگار هستند.

بوستان خبرنگار شهید با صرف سه میلیارد تومان هزینه واقع در بلوار جانباز در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع ساخته شد.

هم اکنون ۸۷درصد از جمعیت یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر استان یزد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند و از ۱۳ درصد مجموع جمعیت روستایی ۹ هزار نفر عشایر هستند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس