کد خبر: 357514
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

آقای غلط انداز بعد از ۵۰سال در تلویزیون/گفتگو با کارگردان روزگارجوانی

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه‌های سیما، هشتمین قسمت از این مجموعه تلویزیونی پرنیان صدا این هفته نمایش شاد آقای غلط انداز تقدیم نگاه مخاطبان می شود. این نمایش، اثر ماندگار زنده یاد حسین مدنی نویسنده، طنزپرداز است که با هنرمندی علی تابش، منوچهر نوذری و ثریا قاسمی و کارگردانی حمید قنبری بعد از ۵۰ سال در قاب تلویزیون به تصویر کشیده می‌شود.
همچنین پرنیان صدا این هفته میزبان مینو جبارزاده هنرپیشه، کارگردان و مجری باسابقه کشور است که از خاطرات ۴۰ سال فعالیت هنری‌اش از کودکی تاکنون با بینندگان سخن می‌گوید.

آقای غلط انداز  بعد از ۵۰ سال در تلویزیون/گفتگو با کارگردان سریالیست


معرفی برنامه قدیمی رادیو با عنوان «سیر و سفر» با اجرای تاجی احمدی و رضا معینی و قطعه ریتمیک طنز و انتقادی «وای چی بگم» با اجرای منوچهر نوذری از بخش‌های جذاب این قسمت از پرنیان صدا است.
لطیفه‌های نمایشی این هفته نیز با هنرمندی غلامحسین بهمنیار، عباس مصدق، خانم مورین، عزت‌الله مقبلی، محسن هرندی، منوچهر آذری، علیرضا جاویدنیا، مهران امامیه، امیر سهیلی، نازنین مهیمنی و مونیکا جهانبان تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.
مسابقه جدید «صدای ماندگار» نیز در این قسمت طبق روال گذشته برگزار و برندگان مسابقه قبل نیز معرفی خواهند شد، همچنین قطعه‌ای از ترانه معروف «قبیله لیلی» به سمع و نظر ببیندگان خواهد رسید.
برنامه پرنیان صدا به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم مخاطبان می شود.

آقای غلط انداز  بعد از ۵۰ سال در تلویزیون/گفتگو با کارگردان سریالیست

خنده رو به محله عبدل آباد می رود
هفتمین قسمت از برنامه شاد خنده رو به تهیه کنندگی شهرام راد جمعه ۵ آذرماه ساعت ۲۲:۲۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. این برنامه شاد با اجرای مرتضی حسینی این هفته به محله نازی آباد و عبدل آباد می رود و مهمان اهالی این محله ها خواهد بود.
برنامه خنده رو سوار بریک اتوبوس شهری در داخل شهر تهران تردد می کند و اتفاقات جذابی مثل لب آهنگ، استند آپ، اجرای موسیقی، اجرای لطیفه و … توسط مردم انجام می شود. این برنامه ترکیبی در ۲۶ قسمت ۲۰ دقیقه ای از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

گفتگو با کارگردان و بازیگران روزگار جوانی در «سریالیست»

در قسمت امشب سریالیست پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگران سری قدیم و جدید روزگار جوانی است و امیرمحمد زند نیز پرونده سریالهای کارآفرینی را در برنامه باز می کند.

اصغر توسلی کارگردان و آریا توسلی بازیگر سری جدید روزگار جوانی مهمانان اولین بخش از این برنامه هستند؛ مجموعه تلویزیونی نوستالژیکی که در سالهای ۷۷ و ۷۸ از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت و حال بعد از ۲۲ سال فصل تازه آن ساخته شده و در حال پخش است.

در بخش نوستالژی بهزاد خداویسی بازیگر باسابقه که جزو بازیگران اصلی سری اول و دوم روزگار جوانی بود مهمان برنامه است و از خاطرات این سریال پرمخاطب و همچنین مجموعه سرنخ می گوید.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

سینما سلامت جایگاه جشنواره فیلم سلامت در جامعه سینمایی کشور را بررسی می‌کند

قسمت پنجم برنامه سینما سلامت، امشب ۴ آذر از ساعت ۲۰ با حضور دکتر ابراهیم داروغه پزشک، دبیر سابق جشنواره فیلم فجر و جشنواره فیلم سلامت به روی آنتن می رود.

شبکه سلامت با هدف نقد و بررسی و آسیب شناسی آثار تولیدی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی و همچنین افزایش سواد رسانه ای سلامت، این برنامه را به صورت هفتگی و با حضور کارشناسان حوزه سلامت، فیلمسازان و منتقدان سینما روانه آنتن می کند.

آقای غلط انداز  بعد از ۵۰ سال در تلویزیون/گفتگو با کارگردان سریالیست


در قسمت پنجم برنامه در خصوص وضعیت فیلم های سینمایی در حوزه سلامت، جایگاه جشنواره های سینمایی و ارتباط آنها با حوزه سلامت و همچنین بحث بررسی نیاز و یا ضرورت جشنواره های موضوعی با دکتر ابراهیم داروغه زاده گفتگو شده است.
تهیه کنندگی این برنامه را دکتر شهرام رفیعی فر، کارگردانی را سید محمدحسین پورفاضلی، سردبیری را مهدی حاجی میرآقا و اجرای آن را محمدرضا مقدسیان برعهده دارد.
سینما سلامت در ۵۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای به صورت هفتگی پنج ‌شنبه ها ساعت ۲۰ و تکرار ساعت ۱۶ روز جمعه از شبکه سلامت پخش می شود.

سردار احمد ذوالقدر به برنامه «صبح پارسی» می آید

برنامه تلویزیونی «صبح پارسی» فردا با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدای تهران بر روی آنتن می‌رود.

سردار احمد ذوالقدر روز جمعه پنجم آذر ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می یابد. سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدای تهران است و به مناسبت هفته بسیج به صبح پارسی می آید.
فرشاد بحری نخبه فعال بسیجی مهمان دیگری است که به همین مناسبت به بررسی فعالیت های خود در بسیج می‌پردازد.
اجرای صبح پارسی فردا را محمدامین نبی‌اللهی و شمیم علیزاده بر عهده دارند و تهیه کنندگان این برنامه علیرضا نظارت و ابراهیم ارجمندی هستند.
برنامه صبحگاهی صبح پارسی از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس