آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در کرمانشاه به ۲ هزار و ۸۸۰ نفر رسید

«مهدی محمدی» پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته ۶۲ نفر شامل ۲۰ بیمار مثبت بستری و ۴۲ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل هفت نفر کمتر است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۵۵ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد، ۷۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۱۴ نفر آنها وخیم است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۷۳ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: ۴۵ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که در مقایسه با روز قبل تعداد آنها هشت نفر کمتر است.

کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۹ آبان شهرستان کرمانشاه از نارنجی به زرد کرونایی تغییر وضعیت داد.

محمدی افزود: براساس رنگ‌بندی جدید هم‌اکنون تنها شهرستان‌های پاوه و سنقروکلیایی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی اظهار داشت: همچنین براساس رنگ‌بندی جدید، شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، کنگاور، اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، جوانرود، سرپل ذهاب، روانسر، ثلاث باباجانی، دالاهو و صحنه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و شهرستان قصرشیرین هم در وضعیت آبی قرار دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید