کد خبر: 357542
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تکرار ناداوری‌ها برای باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه دارد

ابوذر شجاعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: انتظار داریم دپارتمان داوری فدراسیون و سازمان لیگ به این مساله ورود کنند تا با این گونه قضاوت ها، باشگاه مردمی نفت مسجدسلیمان و تیم‌های مشابه آسیب نبینند.

وی افزود: پس از بازی با تیم آلومینیوم به دلیل اشتباهات داوری به دپارتمان داوری نامه نوشتیم و در خصوص نحوه قضاوت داوران بارها با آنها صحبت کردیم اما متاسفانه این دپارتمان هیچ گونه توجهی به گفته‌های باشگاه نفت ندارد.

شجاعی گفت: در بازی نفت مسجدسلیمان با مس رفسنجان، باز هم اشتباهات داوری تکرار شد و هیچ کس جوابگوی این اتفاقات نیست. سوال اینجاست که چرا دپارتمان داوری توجهی به گفته‌های ما ندارد؟

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: از یک طرف قانون دست ما را در موضوع مالی بسته و نمی‌توانیم از بودجه نفت بهره‌مند شویم، و از سوی دیگر در داوری‌ها نیز به ما ظلم می‌شود.

وی افزود: از رییس فدراسیون ، سازمان لیگ و کمیته انضباطی خواهش داریم در این قضیه ورود کنند تا شاید حق از دست رفته باشگاه نفت مسجدسلیمان برگرداننده شود.

شجاعی با بیان اینکه ما تاکنون درصدی از پول بازیکنان را پرداخت کردیم و سعی کردیم در حد توان شرایط رفاهی تیم را فراهم کنیم ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی ما توان و نمایش فنی خوبی از خود به نمایش می گذارند اما جای تاسف دارد که داوری ها به این شیوه ضد ماست و به نوعی سر ما را می‌بُرند.

گفتنی است در دیدار روز چهارشنبه تیم نفت مسجدسلیمان مقابل میهمان خود مس رفسنجان، در اعتراض به تصمیم داوری، ۱۱ دقیقه بازی متوقف شد و سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان و یکی از مربیان این تیم نیز اخراج شد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اکنون با پنج امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس