کد خبر: 357702
۰
۰
نسخه چاپی

آموزش و پرورش از ظرفیت حوزه های علمیه استفاده کند

سید محمدتقی شاهچراغی شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم گفت: اهمیت و جایگاه نظام آموزش و پرورش برکسی پوشیده نیست و بدون تردید همه باید برای حل مسائل و مشکلات آن همت و تلاش جمعی داشته باشند.

وی بر ضرورت بهره مندی هرچه بیشتر از خیرین و کمک های مردمی که همواره حضوری چشمگیر در عرصه آموزش و پرورش داشته اند، تأکید کرد و گفت: نیازمندی دانش آموزان محروم و بی بضاعت، باید با حفظ کرامت آنها و خانواده هایشان به خوبی برطرف شود.

استاندار قم با اشاره به کمبودهای بسیار در تعداد مدارس و فضاهای آموزشی در شهر قم، خواستار واگذاری هرچه سریعتر زمین های در اختیار شهرداری به آموزش و پرورش شد و گفت: امیدواریم با حضور گسترده خیرین، مدارس متعددی در سطح شهر برای دانش آموزان احداث شود.

وی با اشاره به حضور دانش آموزان نخبه بسیار در استان قم و لزوم توجه به مسائل فرهنگی، دینی و اخلاقی در تربیت دانش آموزان به ویژه در شهر مقدس قم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های علمی و معنوی در شهر قم، می توان گفت در این زمینه عقب ماندگی های جدی داریم که باید جبران شود.

شاهچراغی حل مسائل و مشکلات معلمان در سطح ملی و استانی را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در رابطه با مسائل بهداشتی و دستورالعمل های مرتبط با کرونا، باید ضمن نظارت و بازرسی دقیق از مدارس، آمار و اطلاعات به درستی و دقت نظر برای مردم ارائه شود.

جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد./

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید