۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال گناوه دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

عصمت حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت حدود ۱۲۷ هزار دز واکسن در این شهرستان به جمعیت هدف تزریق شده‌‍است.

وی یادآورشد: از جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان گناوه نیز تاکنون ۸۰ درصد دز اول و بیش از ۶۸ درصد هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه، مردم را به تکمیل فرآیند واکسیناسیون توصیه کرد و گفت: شهروندان در اولین فرصت با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون، نوبت اول، دوم و سوم خود را دریافت کنند.
وی بیان کرد: شهروندان توجه داشته باشند در صورت تزریق واکسن سینوفارم یا برکت در نوبت‌های اول و دوم با گذشت چهار ماه از دریافت نوبت دوم و یا تزریق واکسن آسترازنکا با گذشت ۶ ماه از دریافت نوبت دوم می‌توانند نوبت سوم واکسن خود را دریافت کنند.
حیدری، با اشاره به فراهم شدن شرایط دریافت دز سوم در سراسر کشور، گفت: تاثیر واکسن کرونا مثل هر واکسن دیگری با گذشت زمان کاهش می‌یابد و ضروری است با دریافت دز تقویتی،‌ این کاهش اثرگذاری جبران شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: از همه اهالی شهرستان دعوت می‌شود در امر واکسیناسیون مشارکت بیشتری داشته باشند تا از وقوع پیک‌های بعدی و افزایش تعداد مبتلایان و جان‌باختگان جلوگیری شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت آبی کرونا قرار دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید