کد خبر: 357757
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بررسی گسترش فعالیت گروه‌های نمایشی بانوان در مساجد قم

نشست هم‌اندیشی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم با جمعی از مربیان و مسئولان فرهنگی مساجد استان با هدف فعال شدن بخش بانوان جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد، برگزار شد.

بررسی گسترش فعالیت گروه‌های نمایشی بانوان در مساجد قم

به گزارش قم پرس: حوزه هنری استان قم، با حضور احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم و جمعی از مربیان و مسئولان فرهنگی مساجد استان، نشست هم‌اندیشی با هدف فعال شدن بخش بانوان جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد، برگزار شد.

در این نشست که در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد، احمد سلیمانی به تشریح برنامه‌های حوزه هنری برای تقویت گروه‌های نمایشی در مساجد استان قم پرداخت. وی هم‌چنین گزارشی از دوره‌های پرورش مربی حوزه هنری قم و کلاس‌های آموزشی این حوزه در مساجد استان ارائه کرد.

در ادامه سلیمانی در گفتگو با بانوان فعال در حوزه فرهنگی مساجد استان قم، به بررسی چگونگی همکاری، تشکیل و حمایت از گروه‌های نمایشی بانوان در مساجد قم پرداخت.

شایان ذکر است که دی ماه 1400 دومین دوره جشنواره تئاتر مساجد استان به همت حوزه هنری قم، کانون فرهنگی هنری مساجد استان و سازمان فرهنگی هنری شهردای قم برگزار می‌شود و گروه‌های نمایشی مساجد در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان این جشنواره به جشنواره کشوری بچه‌های مسجد راه خواهند یافت.