فروکش تب تند کرونا در خراسان جنوبی/آمار بیماران نزولی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبر نگار مهر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با انجام ۲۵۴ آزمایش جدید ۵۷ بیمار کرونایی شناسایی شدند که حکایت از شیب نزولی این بیماری و فروکش کردن تب بیماری در بیشتر نقاط استان دارد.

کامبیز مهدی زاده گفت: بنا به آمارها با انجام ۱۵۴ آزمایش عادی جدید ۴۰ مورد مثبت شناسایی شدند که از این تعداد ۱۸ نفر بستری و ۲۲ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند.

به گفته وی همچنین با انجام ۱۰۳ نمونه آزمایش سریع ۱۷ بیمار کرونایی نیز شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: طبق آمار طی این مدت با آزمایش‌های انجام شده در قائنات، سرایان، نهبندان و درمیان هر کدام یک نفر، بیرجند ۲۲ نفر، فردوس ۷ نفر و طبس ۱۸ نفر، خوسف ۴ نفر بیمار کرونایی شناسایی شدند و برای بشرویه و سربیشه نیز صفر گزارش شد.

مهدی زاده با بیان اینکه تعداد موارد فوتی بر اثر ابتلاء به این بیماری طی شبانه روز گذشته صفر بوده است، گفت: تعداد بیماران بستری تنفسی ۱۹۷ نفر است که ۷۹ نفر کرونایی مثبت و تعداد ۱۹ نفر هم در آی سی یو بستری هستند که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: همچنین تعداد واکسیناسیون گزارش شده به عدد ۹۸۶ هزار و ۴۷۴ نفر رسید که از این تعداد ۵۳۶ هزار و۶۷ نفر دوز اول، تعداد ۴۴۶ هزار و۵۶۴ نفر دوز دوم را دریافت کردند.

به گفته وی طی ۲۴ ساعت گذشته هم سه هزار و ۵۳۰ دوز واکسن تزریق شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید