کد خبر: 357774
۰
۰
نسخه چاپی

مدیریت شهری قم دغدغه ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دارد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مجموعه مدیریت شهری قم نسبت به ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در یک سال مانده به کنگره ملی شهدای استان آمادگی کامل دارد.

مدیریت شهری قم دغدغه ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دارد

به گزارش قم پرس: محمود مسگری در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از ستاد کنگره ملی شهدای استان، افزود: با کارهای فاخر و ماندگاری که انجام می‌شود باید بوی شهید و شهادت در شهر بپیچد، ولی هم‌اکنون نما و ظاهر کلی قم، نمای شهدا و شهادت نیست.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از نهادهای مهمی بوده که در نقطه محوری فعالیت‌های مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارد ابراز کرد: انتظار می‌رود در دوره جدید مدیریت استان نسبت به این نهاد مهم و ریشه‌ای توجهات بیشتری شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری قم نسبت به ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در یک سال مانده به کنگره ملی شهدای استان آمادگی کامل دارد.

وی با تأکید بر اینکه در بودجه سال آینده شهرداری قم تلاش خواهد شد تا بودجه خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شود گفت: در حوزه نام‌گذاری معابر به اسامی مقدس شهدا و تصویرسازی تمثال شهدای گران‌قدر اقداماتی در سطح شهر قم انجام‌شده است.***/

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید