کد خبر: 357818
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مدیرعامل ایرنا درگذشت خبرنگار خبرگزاری رسمی کشور دراصفهان را تسلیت گفت

« علی نادری» در این پیام که روز دوشنبه خطاب به کارکنان ایرنا و جامعه رسانه‌ای استان اصفهان منتشر شد، نوشته است: «درگذشت ناباورانه و زودهنگام همکارمان ، جناب آقای «امیرحسین اکبری» که از خبرنگاران جوان ، خوش اخلاق و پرتلاش رابط خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان اصفهان بود را به همه همکاران ارجمند بویژه جامعه رسانه‌ای استان اصفهان و خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم.»

مدیرعامل ایرنا در این پیام تصریح کرد که مرحوم اکبری سالها برای اطلاع رسانی صادقانه و متعهدانه از رویدادهای استان اصفهان به ویژه در حوزه های ورزشی، اجتماعی ، فرهنگی و محیط زیست قلم زد و آثار و مطالبی ارزشمند از خود به یادگار گذاشت. او همواره می کوشید از زندگی بگوید و پیام آور خوبی از استان اصفهان برای مخاطبان باشد.

نادری در این پیام از درگاه خداوند متعال، علو درجات و شادی روح آن همکار عزیز از دست رفته و صبر و تندرستی را برای خانواده ایشان به ویژه همسر و فرزند خردسال خبرنگار فقید ایرنا مسالت کرده است.

امیرحسین اکبری بامداد دیروز بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.

او از سال ۸۷ همکاری خود را با ایرنا آغاز کرد و در طول ۱۳ سال اخیر در زمینه های مختلف از جمله ورزشی، فرهنگی، هنری، محیط زیست و اجتماعی در این استان اطلاع رسانی می کرد.

این خبرنگار فقید همزمان با ایرنا به عنوان کارشناس روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان اصفهان فعالیت می کرد و در این عرصه نیز خدمات ارزشمندی از خود به جای گذاشت.

اکبری متولد سال ۱۳۶۰ بود و از او، یک فرزند پسر سه ساله به یادگار مانده است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس