کد خبر: 357884
۰
۰
نسخه چاپی

رفع مشکلات عبور و مرور خیابان شهید چراغ‌پور منطقه ۳ شهرداری قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم از برطرف شدن مشکلات عبور و مرور شهروندان خیابان شهید چراغ‌پور در این منطقه شهری خبر داد و گفت: این مسیر آسفالت و کانیو گذاری شد

رفع مشکلات عبور و مرور خیابان شهید چراغ‌پور منطقه ۳ شهرداری قم

به گزارش قم پرس:مهرداد روحانی وزیری با اشاره به اجرای طرح در خیابان شهید چراغ‌پور در منطقه سه شهری قم اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح بهبود محیط شهری و ساماندهی دفع آب‌های سطحی، درخواست مردمی و محله محور، بهبود عبور و مرور و ارتقا بهداشت محیطی با همکاری بخش فنی و امور مالی اجرا شد.

وی با بیان اینکه در این طرح کانیو گذاری و آسفالت کوچه هفتم خیابان شهید چراغ‌پور انجام شد، ابراز کرد: اجرای آسفالت در این پروژه عمرانی در مساحتی به وسعت بیش از یک هزار و ۴۴۰ مترمربع و کانیو گذاری نیز به طول ۲۴۰ متر اجرایی شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با تأکید بر اینکه شهرداری منطقه پنج رویکرد اصلی برای منطقه تدوین کرده است گفت: این رویکردها شامل تبدیل کردن منطقه سه به قطب سرمایه‌گذاری، بهبود کیفیت بافت شهری، افزایش سرانه فضای سبز، ارتقاء رفاه شهروندی، توجه ویژه به محلات کم برخوردار و برنامه‌ریزی محله محور است.

روحانی وزیری خاطرنشان کرد: در راستای این اهداف یکی از اقدامات ساماندهی خیابان شهید چراغ پور بود که باید با توجه به قرار گرفتن در محله کم برخوردار و بافت فرسوده به آن توجه می‌شد که در برنامه قرار گرفتن و اجرای طرح کانیو گذاری و آسفالت در آن انجام شد.**

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید